το ιστολόγιο της Στάμου Ευαγγελίας, φιλολόγου, επιμορφώτριας ΤΠΕ
Photo Album: Άγγελου Καλογερίδη

Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Η αγέλαστη πολιτεία και η καλικάντζαροι

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια "Αγέλαστη Πολιτεία". Για ακούστε...



Κάποια Χριστούγεννα ήρθαν οι καλικάντζαροι και έφεραν ...τα πάνω κάτω στην Πολιτεία.

Ξέρετε τι είναι αυτοί οι καλικάντζαροι; Είναι πλάσματα που ζουν στον Κάτω Κόσμο. Είναι άσχημοι και τρελοί για δέσιμο. Όλο ζαβολιές και βλακείες κάνουν. Τα παιδιά της τρέλας. Παράξενη η μοίρα τους. Αιώνες τώρα πελεκάνε το δέντρο που στηρίζει τον απάνω κόσμο, για να το ρίξουν χάμω αλλά, μάταια. Κάθε Χριστούγεννα, ανεβαίνουν πάνω στη γη και δημιουργούν ...έκρυθμες καταστάσεις.

Έκρυθμες καταστάσεις, από το μουσικό παραμύθι "Η αγέλαστη πολιτεία και οι καλικάντζαροι" των Χάρη και Πάνου Κατσιμίχα.



Καλά Χριστούγεννα!

Και με την ελπίδα, ότι θα ξαναβρεί το γέλιο της η Πολιτεία.

13 σχόλια:

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Καλές γιορτές, Λίτσα.

Γεγονός: Πάντα επίκαιροι οι κατσιμιχαιϊκοί καλλικάντζαροι.
Όσο για το γέλιο της πολιτείας, ε, ας τη βοηθήσουμε να μην το χάσει καλύτερα, παρά να τρέχουμε όλοι μαζί αργότερα ψάχνοντάς το...

sofia είπε...

Λίτσα κανόνισε όποτε θέλεις. Εγώ εδώ είμαι. Τόσες φορές σε έχω καλέσει.Επικοινώνησε στο svotti@yahoo.gr

Πολίνα Μοίρα είπε...

Χρόνια πολλά και καλά!!
Με υγεία και δύναμη!
Φιλιά

Ε. Στάμου είπε...

Χρόνια Πολλά Διονύση μου,
και με τη νέα χρονιά να συνεχίσουμε να πορευόμαστε με αισιοδοξία, όσο μπορούμε και αντέχουμε ακόμα, μετά την αφαίμαξη...
Σε φιλώ

Σοφία μου Χρόνια Πολλά.
Εσύ πάντα με καλείς, δίκιο έχεις, εγώ φταίω, αλλά θα έρθω όπωσδήποτε μετά την Πρωτοχρονιά. Φεύγω αύριο για Πήλιο οπότε θα φέρω και μήλα και κάστανα σπέσιαλ. Θα σου γράψω.
Πολλά φιλιά

Χρόνια Πολλά Πολίνα!
Υγεία κυρίως και τα άλλα έπονται.
Πολλά φιλιά

Περισπωμένη είπε...

Χρόνια πολλά! Ό,τι καλό και όμορφο!

Ε. Στάμου είπε...

Χρόνια Πολλά Ελένη μου.
Το ίδιο εύχομαι και σε σένα!

Ophelia είπε...

Καλές γιορτές, πάντα με υγεία και δημιουργική διάθεση. Αν είναι να αναταράζεται το τοπίο, ας διαλέξουμε τους "καρκάντζαλους" να το κάνουν....

Ἅ λ ς είπε...

καλη χρονια!!!!!!!!!

dreamteamk9 είπε...

Καλή όμορφη χρονιά με πολλές εμπνεύσεις, Λίτσα!!

Τα χνάρια είπε...

Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά, Λιτσάκι μου!
Κάτι ψάχνω, στα βιαστικά. Μην ανησυχείς!
Φιλιά Πολλά με γέλιο, όσο γίνεται...a

Ε. Στάμου είπε...

Αγαπητή Ophelia,
σ` ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Πολύ ευγενικό εκ μέρους σου. Και τις δικές μου ευχές για Καλή Χρονιά, με υγεία και καλή διάθεση.

Ἅ λ ς,
Πολλές Ευχές να πάει καλά η χρονιά για όλους μας. Να είσαι καλά πάντα και έτσι κεφάτη, όπως δείχνεις!

Πολύ σ` ευχαριστώ Σταματία. Καλή Χρονιά και με ωραίες εκπλήξεις, σαν τις δικές σου.

Κατερινάκι μου,
ευτυχώς υπάρχει και το διαδίκτυο, γιατί αλλιώς δεν τα καταφέρνουμε τελικά να βρεθούμε.
Καλή Χρονιά Κατερίνα μου. Ωραία ευχή! Γέλιο και κέφι. Άντε να δούμε...
Φιλάκια πολλά.

Stergios Nastopoulos είπε...

Χρόνια Πολλά, Λίτσα. Πάντα να μας ομορφαίνεις τη λογοτεχνία μας με το μπλογκ σου. Καλή δύναμη!
Φιλικά.

Ε. Στάμου είπε...

Στέργιο μου σ` ευχαριστώ πολύ, επίσης Καλή Χρονιά. Θα τα πούμε κι από κοντά, αφού είχες την ευγενή καλοσύνη να μας οργανώσεις.