το ιστολόγιο της Στάμου Ευαγγελίας, φιλολόγου, επιμορφώτριας ΤΠΕ
Photo Album: Άγγελου Καλογερίδη

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Φάκελος Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, Όνειρο στο κύμα



Η τελειότητα της φύσης και η μαγεία του Παπαδιαμάντη. Ένα κολάζ που έγινε με το VUVOX.
Το φωτογραφικό υλικό προέρχεται κυρίως από το βιβλίο του Κώστα Παπακωνσταντίνου "Σκιάθος, γη αγαπημένη", το λεύκωμα Παπαδιαμάντη του Φώτη Δημητρακόπουλου, το δικτυακό τόπο του Δήμου Σκιάθου και τις ψηφιοποιημένες συλλογές του Ε.Λ.Ι.Α.
Η μουσική είναι το "Όνειρο στο κύμα" από το cd Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, Το σκοτεινό τρυγόνι.


10 σχόλια:

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Αυτός δεν είναι φάκελος. Βιβλιοθήκη είναι, Λίτσα.
Η διαδοχή εικόνων - λόγου - μουσικής απολαυστική.
Σ' ευχαριστούμε.

Ε. Στάμου είπε...

To λοιπόν, καλέ μου φίλε Διονύση, δεν είναι ο φάκελος ο δικός μου αλλά ο θησαυρός του Παπαδιαμάντη, που μας τροφοδοτεί με τόσο πλούτο που ό,τι και να πούμε γι` αυτον ή να κάνουμε, θα είναι λίγο.

Διάβασα τις αναλύσεις σου για το όνειρο στο κύμα. Είσαι απίστευτος, έχεις εξαντλήσει όλη τη βιβλιογραφία. Δεν μπορώ να βρω πουθενά το κείμενο της Γ. Φαρίνου-Μαλαματάρη " H ειδυλλιακή διάσταση της διηγηματογραφίας του Παπαδιαμάντη".
Κι εγώ σ` ευχαριστώ.

dreamteamk9 είπε...

Πανέμορφα όλα, Λίτσα!

Ophelia είπε...

απλά έξοχο!!!! πολλά συγχαρητήρια!

Ε. Στάμου είπε...

dreamteamk9 , Ophelia, σας ευχαριστώ πολύ.

Σταματία, έχω δημιουργήσει με το κολάζ ένα screencast. Μπορείς να το κατεβάσεις ως mp4 file και να το δείξεις στην τάξη χωρίς internet. Μόνο που έχω απομονώσει τον ήχο γιατί κάνει πολλά παράσιτα. Δεν κατάφερα να το λύσω ακόμα αυτό το πρόβλημα. Αν ασχοληθείς και βρεις τη λύση, πες μου.

dreamteamk9 είπε...

Λίτσα, θα το κοιτάξω. Σε ευχαριστώ πολύ!

dreamteamk9 είπε...

Λίτσα, σου έστειλα μήνυμα.

greg είπε...

ΤΕΛΕΙΟ , ΑΨΟΓΟ!!!!!
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ .

ΜΕ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ

http://blogs.sch.gr/gregory/

Ε. Στάμου είπε...

Καμιά αντίρρηση, σ` ευχαριστώ πολύ.

Σωτηρία Σιαμαντούρα είπε...

Έξοχο Ευαγγελία μου!!! Κάθε φορά μας αφήνεις άφωνους με την δουλειά σου!! Σ' ευχαριστούμε για την βοήθεια που μας προσφέρεις απλόχερα!!