το ιστολόγιο της Στάμου Ευαγγελίας, φιλολόγου, επιμορφώτριας ΤΠΕ
Photo Album: Άγγελου Καλογερίδη

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Βιβλιοblogoπαίχνιδο

Η φίλη μου elenaelll, με προσκάλεσε στο βιβλιοblogοπαίχνιδο, που παίζεται ως εξής:
1. Πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή.
2. Το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που να έχει τουλάχιστον 123 σελίδες).
3. Βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση.
4. Αντιγράφουμε τις επόμενες τρεις, δηλαδή την έκτη, έβδομη και όγδοη πρόταση και
5. Βρίσκουμε άλλους πέντε να τους πασάρουμε το παιχνίδι.


Πιάνω λοιπόν τα κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Β΄ Γυμνασίου, που έχω δίπλα μου και αντιγράφω.

Τρώω μέσα από ένα μπολ, και μου το γεμίζει συνέχεια απ` το τσουκάλι. Χρησιμοποιεί δυο μακριά ξυλαράκια για σερβίρισμα, σκαλισμένα και λακαρισμένα, πολυτελή. Τα δικά μου, πρόχειρα, θα πεταχτούνε μετά τη χρήση. Κάθε τόσο με σερβίρει σάκι, το γιαπωνέζικο ρακί που το ζεσταίνουνε για να το πιουν.

Σειρά μου
να το πασάρω στην Άννα, τη Σοφία, το Διονύση, τον Κώστα και το Σωτήρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: